Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

ΡΟΔΙΤΗΣ, 2














"Όταν πριν δύο χρόνια μου έδειξε ο φίλος Νίκος Νικολαΐδης τα σκίτσα του Ροδίτη εξ'αρχής μου φάνηκαν ενδιαφέροντα. Βεβαίως ο Νίκος δεν είναι επαγγελματίας σκιτσογράφος αλλά αυτό δεν το θεωρώ μειονέκτημα. Όπως και εγώ ο ίδιος δεν είμαι επαγγελματίας εκδότης, ότι κάνουμε το πραγματοποιούμε με αγάπη και με μεράκι.Έγινε μία πρώτη προσπάθεια από το δημιουργό να εκδοθεί ο Ροδίτης σε κάποιο μεγάλο εκδοτικό οίκο η οποία δεν στέφθηκε με επιτυχία. Αυτό μου έδωσε την δυνατότητα να του ζητήσω να το βγάλουμε μαζί. Αναζητήσαμε άξια και επαγγελματία χρωματιστή και την βρήκαμε στο πρόσωπο της Σταματίνας Χελιώτη. Η συγκεκριμένη έχει δουλέψει σε θρυλικά περιοδικά όπως το Μπλεκ και το Λοχαγό Μάρκ (Περιπέτεια).Ο Ροδίτης θα ολοκληρωθεί σε τρία τεύχη (με το τρίτο να κυκλοφορεί τέλη Μαΐου ή αρχές Ιουνίου).Υπάρχει η σκέψη (μετά το τρίτο τεύχος) να συνεχιστεί η ιστορία του Ροδίτη με νέο τίτλο, σαν ένθετο σε άλλο περιοδικό ή μόνο του. Αυτό θα το γνωρίζουμε το φθινόπωρο.Πάντα σαν προυπόθεση είναι να βγάλουμε κάτι καλό , διαχρονικό το οποίο θα περνάει καλά μηνύματα.

Σενάριο: Βαγγέλης Κωνσταντινίδης
Σχέδιο: Νίκος Νικολαίδης ,

Σχέδιο & χρωματισμός εξωφύλλου Παναγιώτης Λύρης
Χρωματισμός εσωτερικών σκίτσων: Τίνα Χελιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: